lørdag den 18. maj 2013

fortræd

Jeg smiler da din hånd falder slapt fra min. din impuls til at stoppe mig, til at undgå det ekstra drej på den lille bitte skrue der strammer den klemme, der allerede bider næsten ubærligt i din brystvorte, er suspenderet i din underkastelse. Jeg ser ind i dine øjne et øjeblik ved den handling af ren overgivelse, min kære tøjte som opgiver sin naturlige og sunde impuls til at stoppe mig fra at gøre hende fortræd for behovet for at gøre tilpas, for at blive gjort fortræd, for at opgive sit velbefindende for min sadistiske fornøjelse. Sammenflettet som vi er, kan jeg føle din dirrende forventning, dit behov og selvom du kan mærke min pik pulsere dybt i din glatte vådhed, selvom du kan se lysten skinne i mine blå øjne, så er det, du mere end noget andet ser i mine øjne, at jeg elsker dig.

Jeg drejer skruen endnu en omgang og mærker hvordan smerten jager igennem mit legetøjs krop. Din brystvorte, som bidt som af et grådigt, lystent, dyr pulserer med skarpe bølger af smerte over hele dit væsen, til spidsen af dine lemmer og til den kusse, som febrilsk trækker sig sammen om min hårdhed. Jeg halvt stønner halt ler, da mit ynkelige kneppedyr, da den tæve som jeg elsker, vrider sig vildt, febrilsk i den smerte jeg giver hende, da hendes bevægelse trænger min pik endnu dybere i hende, da jeg ejer hende.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar